Contact si Suport


Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii.
De unde pot achizitiona consumabile sau piese de schimb pentru anumite produse?

Orice consumabila sau piesa de schimb se poate comanda direct de pe site, telefonic sau prin email.
Cum pot trimite produsul in service?

Completezi si ne trimiti formularul Return si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service.
In cat timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.

Formular de Contact