Intrebari Frecvente


De unde pot achizitiona consumabile sau piese de schimb pentru anumite produse?
Orice consumabila sau piesa de schimb se poate comanda direct de pe site, telefonic sau prin email.
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.
Am primit un produs defect de nou, ce trebuie sa fac?
Contacteaza-ne la numarul de telefon afisat, sau prin e-mail si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.
Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii.
Cum pot trimite produsul in service?
Completezi si ne trimiti formularul Return si in maximum 48 de ore lucratoare un curier va veni la tine si va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce in service.
Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de return cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Pot folosii banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi telefonic.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul afisat pe site.
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii, cu procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului . Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
In cat timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin email.